søndag 10. oktober 2010

En fargerik dag!

)
Her venter Britt på de første røverne.

Lørdag var en merkelig dag-
på mange måter...
Ansiktsmalingen var heldigvis stor stas for store og små
røvere (hadde selvsagt maling jeg også-
eller Total Make Over- som det heter så fint :-)).
Det var relativt stille i butikken,
men så skjedde det noe. En eksplosjon av folk.
Julehandelen var plutselig i gang.
 Vi pakket inn både garasjer, dukkehus og kalendergaver,
med røde sløyfer...Så var det
med ett stille igjen...
Og da fikk jeg vite at den minste røveren min
hadde ødelagt armen sin etter litt
slossing med storesøster.
Etter nesten 4 timer på legevakten
og et par runder med røntgen, ble
det konstatert at det ikke var brudd. Men stakkars
liten hadde like vondt. I dag var det ny runde på
sykehuset og det viste seg at han hadde "pulled albow",
som det visstnok heter på fagspråket-
deler av albuen ute av ledd.
Den ble vrikket på plass-
og røveren ble heldigvis røver igjen.
I morgen er det en rolig dag hjemme
og forhåpentligvis full fart i butikken :-)

Jeg ønsker dere en god start på uken!
Sommerfugl- rød som jakken.
Så rart, det er jo samme farge som krakken...
Søte Christine på tur med mammaen sin.
Roser er røde, violer er blå, druer er søte- og ingen tvil: Pauline er likeså!
Her i nydelig ullkåpe fra Mini A Ture.

Skjønne Marthe som kanin- du ble så fin!





1 kommentar:

  1. Godt at dere fant ut hva som plaget lille Herman :) Selv er jeg strålende fornøyd med rekordtidlig julegavehandelstart .Det var effektivt å ta med ungene som raskt kunne peke ut hva de ønsket seg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails