onsdag 8. juni 2011

Eventyrlige cupcakes og litt til...

Lenge siden sist.
Det er travle dager i butikken og på hjemmebane.
Noen ganger må man bare stoppe litt opp,
og rett og slett "Carpe Diem". Det har jeg gjort.
Jeg og min lille røverjente Selma skulle til Oppdal for helgen.
Når vi først skulle så langt, så hvorfor ikke sette seg på toget til Trondheim,
så kan man utforske der litt først. Som sagt, som gjort.
Dagen etter satte vi oss på toget.
Jeg hadde fire ønsker med turen.
1: Masse kos med min datter.
2: Besøke Cornelias hus, som jeg har hørt så mye fint om.
3: Spise Cupcakes på Fairytale,
4: Besøke Nidarosdomen.
I prioritert rekkefølge :)


Alle ønskene ble innfridd- og vi hadde en super tur.
Utrolig hyggelig å reise på tur med de små- mange spørsmål
og heldigvis tid til å gi svar...

På Fairytale hadde de tapesert med PiP-tapet
og serverte de lekreste cupcakes fra PiP-serviset.
Apropo PiP. Folk & Røvere venter mye PiP i disse dager,
blant annet nyheter som weekend bag, kosmetikkveske etc.


Jeg får vann i munnen.
Fantastiske cupcakes i de herligste farger og smaker;
 gulerotsmak, sjokolade, karamell, solbær etc.

Et eventyr å spise Cupcakes på Fairytale




En togtur kan fort bli kjedelig, men en har det som sagt ikke mer moro enn man lager selv.
Ordtaket: "som mor som datter, tror jeg er betegnende her...
 
Nyheter fra PiP som ventes inn...

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig med jentetur! det trenger man innimellom!!
    Ha en deilig kveld

    SvarSlett
  2. Tusen Takk for tilbakemelding. Ja, jentetur er virkelig undervurdert. Ha en deilig kveld du også :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails